مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 20:152023-07-09سياسي

البرز بنیه علمی و ظرفیت تولید بذر هیبریدی کشور را دارد


با حمایت از دانشمندان و دانشجویان نخبه کشاورزی می توانیم تمام نیاز کشور به بذور هیبریدی را تأمین کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، عصر امروز، در مراسم رونمایی از بذور هیبریدی در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی تهران مستقر در البرز، با اشاره به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) در خصوص تقویت بسترهای کشاورزی و تامین غذای مردم، گفت: بر این باور هستیم که امنیت غذایی و موارد مرتبط با زنجیره غذایی بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: بر این اساس قرارگاه امنیت غذایی استان با محوریت دانشگاه کشاورزی شکل گرفته و تدابیر لازم برای توسعه تولیدات کشاورزی بخصوص در حوزه بذرهای هیبریدی اتخاذ می شود.

  عبداللهی گفت: تولید این بذرها در حوزه کشاورزی کشور اقدامی بسیار مبارک و موثر است که بی شک تداوم و استمرار آن مورد حمایت قرار می گیرد.

  وی افزود: استان البرز بعنوان قطب علمی و فناوری کشور در حوزه های دانش بنیان و تحقیقاتی حرف های بسیاری برای گفتن دارد از این اکنون با اهتمام و توجه بیشتری درصدد تقویت این ظرفیت بزرگ هستیم.

  استاندار البرز گفت: دانش بنیان ها در حوزه کشاورزی استان بسیار پویا هستند و دستاوردهای ارزشمندی را به ثبت رسانده اند از این بعنوان نماینده عالی دولت در استان با تمام توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز بنیه علمی و ظرفیت تولید بذر هیبریدی کشور را دارد

البرز بنیه علمی و ظرفیت تولید بذر هیبریدی کشور را دارد