مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 18:112023-07-12بين الملل

دست رد هنرمند زنجانی به درخواست ترکیه، مالزی، کره جنوبی


گروه گزارش استان ها_ سوسن رحمانی، رضا تروان اهل زنجان، یک انیمیشن ساز جوان و پرانرژی، از سال 1385 فعالیت هایش را در زمینه ساخت انیمیشن آغاز کرده است، این انیمیشن ساز شهرمان شکست زیاد خورده ولی هیچ زمانی تن به ناامیدی نداده است، می گوید هر موقع که شکست خوردم تلاشم را دو برابر کرده ام.

تروان تقلای زیادی کرده است که از کارهایش کسی حمایت کند اما به نظر می رسد که کار انیمیشن متولی مشخصی ندارد و از وی کسی تا به حال حمایت نکرده است.

ترکیه، مالزی، کره جنوبی خواهان تروان بودند اما عِرق خاصی به کشورش دارد و اعتقاد دارد که اگر جوانان با استعداد کشورش را کسی هم حمایت نکرد، باید بمانند و بسازند.

تروان هر چند تا به امروز حمایتی ندیده است اما عقب ننشسته و توانایی های خودش را این بار با ساخت بازی عملیات کربلای 5 به رخ همگان کشیده است.

بازی عملیات کربلای 5 ساخته رضا تروان بهترین بازی از نظر طرح و هوش مصنوعی در بین 100 اثر بازی در جشنواره ایثار مقاومت استارتاپ ویگند، مقاوم نخست را کسب کرده است.

تروان دغدغه فرهنگی زیادی دارد و می گوید برای دیدن شدن یک کار آن هم از نوع فرهنگی باید حمایت و هزینه کرد، وی این روز ها قصد دارد انیمشینی با موضوع حجاب و عفاف طراحی و کارگردانی کند، گفت وگوی با رضا تروان انیمیشن ساز جوان زنجانی ترتیب داده ایم که مشروح آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست رد هنرمند زنجانی به درخواست ترکیه، مالزی، کره جنوبی

دست رد هنرمند زنجانی به درخواست ترکیه، مالزی، کره جنوبی