مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-08اقتصادي

تصویب 40 میلیارد اعتبار برای عشایر سوادکوه


سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی سوادکوه گفت: از سوی امور عشایر کشور 40 میلیارد ریال اعتبار برای امور عشایر این شهرستان تصویب شد.

- ایسنا/مازندران سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی سوادکوه گفت: از سوی امور عشایر کشور 40 میلیارد ریال اعتبار برای امور عشایر این شهرستان تصویب شد.

محمدعلی سلیمانی امروز 17 تیرماه با اشاره به برگزاری جلسه شورای عشایری شهرستان سوادکوه که با حضور احمدی رییس سازمان امور عشایری کشور، در فرمانداری سوادکوه، درباره مشکلات مرتعداران و عشایر این شهرستان، اظهار کرد: خشکسالی مراتع و کمبود نهاده که منجر به فشار به ذخایر طبیعی مراتع می شود، تخریب جاده مرتعی به دلیل لوله گذاری نکردن در آبراه ها و کمبود آب در مراتع که نیازمند بازسازی چشمه و اجرای طرح ملی آبرسانی است از مشکلات مرتعداران و عشایر این شهرستان است.

این مسوول افزود: از دیگر مشکلات عشایر این شهرستان، عدم پذیرش عشایر درون کوچ به عنوان عشایر و ثبت نبودن آنها در آمار کشوری است که متأسفانه بیشتر دامداران درون کوچ که ییلاق و قشلاق آنها در این شهرستان بوده منجر شد که از هرگونه خدمات اعم از دریافت آرد و سوخت فسیلی در زمان حال و تسهیلات، پنل خورشیدی و ذخایر آبی در آینده محروم شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 40 میلیارد اعتبار برای عشایر سوادکوه

تصویب 40 میلیارد اعتبار برای عشایر سوادکوه