مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-11اقتصادي

85 میلیارد تومان برای تکمیل خوابگاه ورزشکاران شهرکرد نیاز است


شهرکرد_معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت:پروژه نیمه تمام خوابگاه ورزشکاران شهرکرد با قدمت بیش از20 سال برای تکمیل نیازمند 85 میلیارد تومان اعتباراست.

- محمود سلیمی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به پروژه های نیمه تمام ورزشی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: 29 پروژه نیمه تمام ورزشی در این استان وجود دارد، همچنین پروژه 15 هزار نفری شهرستان لردگان در شرف اخذ مجوز ماده 23 است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای تکمیل تمامی پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان نیازمند یک هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار هستیم، گفت: این پروژه ها شامل ورزشگاه 15 هزار نفری شهرکرد، ورزشگاه 15 هزار نفری لردگان و سایر امکان ورزشی استان است.

وی با بیان اینکه پروژه نیمه تمام خوابگاه ورزشکاران شهرکرد قدمت بالای 20 سال دارد، گفت: در سفر ریاست محترم جمهور به چهارمحال و بختیاری به این پروژه اعتبار اختصاص پیدا کرد و اکنون تجهیز کارگاه و عملیات احداث پروژه توسط پیمانکار آغاز شده و تا تکمیل و بهره برداری مبلغ 85 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 میلیارد تومان برای تکمیل خوابگاه ورزشکاران شهرکرد نیاز است

85 میلیارد تومان برای تکمیل خوابگاه ورزشکاران شهرکرد نیاز است