مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 12:172023-07-12اقتصادي

ضرب العجل معاون استاندار برای بازنویسی مدل بازرسی اصناف در یزد


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با بیان این که اولویت اول استان تنظیم بازار است، گفت: مدل بازرسی از اصناف استان یزد باید بازنگری و طی یک هفته نتیجه آن اعلام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی شاه حسینی ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که با حضور مسئولان ارشد دستگاه های اجرایی، نظارتی و خدماتی برگزار شد، اظهار کرد: اولویت اول استان یزد در حال حاضر تنظیم بازار است و این مهم باید با مشارکت تمام عناصر اجرایی و تأثیرگذار به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی توجه به بحث نظارت به موقع و گسترده را از جمله الزامات اجرایی برای تأثیرگذاری مصوبات تنظیم بازار در استان دانست و افزود: مدل بازرسی از اصناف باید با توجه به نیازها و ظرفیت های موجود بازنگری و بازنویسی شود و طی دو هفته آینده نتیجه آن مشخص به استانداری اعلام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد نظارت جدی و به موقع هم افزایی جدی دستگاه های مرتبط را می طلبد، گفت: جهادکشاورزی نیز باید طی یک هفته آینده، برنامه عملیاتی صفر تا 100 مدیریت و تنظیم بازار مرغ و گوشت را متناسب با شرایط کنونی تدوین و اعلام کند.

شاه حسینی بحث اشتغال اتباع خارجی در مشاغل مختلف را از دیگر دغدغه های کارگروه تنظیم بازار در استان یزد دانست و بیان کرد: سازمان صمت در مورد بحث ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب العجل معاون استاندار برای بازنویسی مدل بازرسی اصناف در یزد

ضرب العجل معاون استاندار برای بازنویسی مدل بازرسی اصناف در یزد