مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-17اجتماعي

خیرین مدرسه ساز نقش کلیدی در توسعه علمی جامعه دارند


خیرین مدرسه ساز نقش مهمی در توسعه علمی جامعه و تربیت نیروی توانمند دارند و همواره در کمک به نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش پیش گام و پیشتاز بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، هاشم ناظمی جلال پیش از ظهر امروز در  جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در سنندج، اظهار کرد: مشارکت خیرین نیک اندیش و اقدام خیرخواهانه آنان در امر مدرسه سازی صدقه جاریه ای است که ثواب و اجر اخروی دارد.

وی با بیان اینکه کردستان در عرصه خیر سابقه ای به درازای تاریخ دارد و هیچگاه حوزه علمی، دینی و فرهنگی آن خالی از حضور و همت بلند مردمان خیر این سرزمین نبوده است، گفت:  خیران مدرسه ساز با درک حساسیت آموزش و پرورش و ضرورت کمک به این حوزه با عزمی عظیم و همتی بلند به میدان آمده و حرکت های ارزشمندی را انجام داده اند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کردستان با تاکید براینکه نام و یاد خیرین همواره قرین نام نظام تعلیم و تربیت بوده و اقدامات آنان ماندگارترین کار در تاریخ نظام تعلیم و تربیت است، اذعان کرد:  ما تمام تلاش خود را در مجموعه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس خواهیم کرد تا ضمن بهره گیری از ظرفیت های مجموعه عظیم خیرین مدرسه ساز، اقدامات و زحمات آنان را به مسیرهایی هدایت کنیم که بیشترین بهره وری را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین مدرسه ساز نقش کلیدی در توسعه علمی جامعه دارند

خیرین مدرسه ساز نقش کلیدی در توسعه علمی جامعه دارند