مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 20:102023-07-06سياسي

واکنش دهقان به ورود بی دلیل برخی کشور ها به موضوع سانحه هواپیمایی اوکراینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیوان بین المللی دادگستری در روز های گذشته با صدور بیانیه ای از شکایت چهار کشور کانادا، سوئد، اوکراین و انگلیس علیه ایران درباره سانحه هواپیمای پی اس 752 که به مقصد کشور اوکراین در حال پرواز بود خبر داد، - معاون حقوقی رییس جمهور ورود بی دلیل برخی کشور ها به موضوع هواپیمای اوکراینی را مورد نقد قرار داد و گفت: بعضی از کشور ها در این موضوع خودشان را متولی امر دانستند در حالی که ایم موضوع به آن ها ارتباطی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیوان بین المللی دادگستری در روز های گذشته با صدور بیانیه ای از شکایت چهار کشور کانادا، سوئد، اوکراین و انگلیس علیه ایران درباره سانحه هواپیمای پی اس 752 که به مقصد کشور اوکراین در حال پرواز بود خبر داد، موضوعی که برخی معتقدند بهانه ای برای ادامه جنگ ترکیبی علیه کشورمان است.

 سانحه هواپیمای اوکراینی از سوانحی بود که بعد از جنایت آمریکایی ها و ترور سردار قاسم سلیمانی و همزمان با حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی ها در منطقه که پاسخی به جنایت آمریکا بود رخ داد.

* در مورد موضوع هواپیمای اوکراینی، جمهوری اسلامی متولی کار است محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در مورد شکایت کانادا، سوئد، اوکرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دهقان به ورود بی دلیل برخی کشور ها به موضوع سانحه هواپیمایی اوکراینی

واکنش دهقان به ورود بی دلیل برخی کشور ها به موضوع سانحه هواپیمایی اوکراینی