مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 09:452023-06-24پزشكي

آخرین وضعیت شیوع کرونا در فارس


آخرین اطلاعات آماری مربوط به وضعیت شیوع کروناویروس در فارس نشان می دهد که اگرچه تعداد موارد ابتلا و بستری نسبت به ماه های گذشته کاهش داشته است اما همچنان جامعه درگیر این بیماری است.

- ایسنا/فارس آخرین اطلاعات آماری مربوط به وضعیت شیوع کروناویروس در فارس نشان می دهد که اگرچه تعداد موارد ابتلا و بستری نسبت به ماه های گذشته کاهش داشته است اما همچنان جامعه درگیر این بیماری است.

براساس آخرین اطلاعات آماری، از ابتدای شیوع کروناویروس تا صبح شنبه سوم تیرماه 1402، با انجام دو میلیون و 281 هزار و 64 تست، بالغ بر 664 هزار و 657 بیمار مبتلا به این بیماری در فارس شناسایی شدند.

خوشبختانه و به واسطه اقدامات درمانی 656 هزار و 440 بیمار، با بهبودی کامل از قرنطینه خانگی خارج یا از بیمارستان ها و مراکز درمانی ترخیص شدند و متاسفانه به دلیل عوارض مختلف 8 هزار و 206 نفر نیز جان باختند.

آمارها نشان می دهد که تا زمان انتشار این خبر، 91 بیمار مثبت یا مشکوک دارای علایم کرونا در بیمارستان های فارس بستری هستند و هشت نفر از آنان به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

این گزارش آماری حاکیست که در کل هشت میلیون و 291 هزار و 130 دُز واکسن کرونا در چهار مرحله به اعضای گروه های مختلف سنی و جنسی جامعه در فارس تزریق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت شیوع کرونا در فارس

آخرین وضعیت شیوع کرونا در فارس