مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:202023-06-24سياسي

برگزاری نخستین جشنواره «سلاله» در خوزستان


معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: نخستین دوره جشنواره سلاله در دو مرحله استانی و ملی با هدف معرفی، ارزیابی و ارتقای فعالیت های بقاع و خدمات برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام روح الله عرفانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: اولین دوره جشنواره فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و مدیریتی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با عنوان جشنواره سراسری سلاله با هدف معرفی، ارزیابی و ارتقای فعالیت های بقاع و خدمات برگزار می شود.

وی به زمینه های شرکت در جشنواره مذکور اشاره کرد و افزود: این جشنواره در 2 حوزه مدیریتی و مرکز افق برگزار می شود که مرکز افق شامل فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی، برنامه های فرهنگی سبک زندگی اسلامی، اقامه نماز جماعت، استقرار هیئت های مذهبی، ترویج وقف فردی و مشارکتی، اجرای اعیاد مذهبی و برنامه های ابتکاری در حوزه فرهنگی است.

وی ادامه داد: محور فعالیت در حوزه فعالیت های اجتماعی، اجرای طرح قرار دوازدهم و شمیم خدمت، در فعالیت های قرآنی برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برپایی کلاس های قرآن و تفسیر و برگزاری جلسات جزءخوانی در ماه مبارک رمضان می شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خوزستان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا 15 تیرماه است، افزود: این جشنواره در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جشنواره «سلاله» در خوزستان

برگزاری نخستین جشنواره «سلاله» در خوزستان