مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-17اقتصادي

جایزه ملی کیفیت 100 درصد بومی می شود


در دولت سیزدهم پیشنهاد طراحی یک مدل جایزه کیفیتِ کاملا بومی که علاوه بر مبنای نظری و علمی در مقوله تعالی و کیفیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم جایزه ملی کیفیت امروز در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.

در این مراسم مهدی اسلام پناه، رییس سازمان ملی استاندارد اظهار داشت: جایزه کیفیت در دنیا به عنوان پیشران توسعه کیفیت کالا و خدمات بستری برای رشد رقابت پذیری تولید کنندگان برتر کالا و خدمات است.

رییس سازمان ملی استاندارد اظهار داشت: اساس ارزیابی شرکت کنندگان در جوایز کیفیت بر مبنای یک مدل مفهومی است که حاوی شاخص های سعی و بلوغ شرکت ها در موارد مرتبط با تعالی کیفیت است و در ایران اسلامی جایزه ملی کیفیت به استناد قانون و همچنین مصوبات شورای عالی استاندارد سابقه 17 ساله دارد.

وی اظهار داشت: اما در چهار دوره ابتدایی در این دوره از مدل غیربومی استفاده شده بود و در 12 دوره هم از مدل اقتباسی استفاده شد که این مبنا و زیربنای ارزیابی مدیریت قرار گرفت.

اسلام پناه اظهار داشت: در دولت سیزدهم و در دوره تحولی سازمان ملی استاندارد، پیشنهاد طراحی یک مدل جایزه کاملاً بومی که علاوه بر مبنای نظری و علمی در مقوله تعالی و کیفیت، مبتنی بر منویات انقلاب اسلامی، اسناد بالادستی کشور و ظرفیت های بومی کشور، باشد،  مد نظر قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه ملی کیفیت 100 درصد بومی می شود

جایزه ملی کیفیت 100 درصد بومی می شود