مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-15اقتصادي

آغاز عملیات احداث 28 پارکینگ طبقاتی با ظرفیت بیش از 10 هزار خودرو در پایتخت


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: در حال حاضر، 24 پارکینگ طبقاتی عمومی شهرداری در تهران وجود دارد که به هیچ عنوان پاسخگوی کمبود فضای پارک خودروها نیست.

- مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: در حال حاضر، 24 پارکینگ طبقاتی عمومی شهرداری در تهران وجود دارد که به هیچ عنوان پاسخگوی کمبود فضای پارک خودروها نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مجتبی شفیعی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه توسعه پارکینگ های طبقاتی تهران آغاز شده است، افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته، تعداد پارکینگ های طبقاتی عمومی، ظرف کمتر از دو سال، بیش از دو برابر می شود و تعداد آنها از مجموع 24 پارکینگ فعلی به 52 مجموعه پارکینگ عمومی افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه کمبود جایِ پارک از جمله عواملی است که با اِشغال سطح معابر، جریان ترافیک را تحت تأثیر قرار می دهد، اظهار کرد: ایجاد و تأمین پارکینگ مورد نیاز شهروندان از طریق آزادسازی بخشی از معابر می تواند در بهبود وضعیت جریان عبور و مرور در معابر شهری و کاهش تأخیرهای ترافیکی مؤثر باشد.

شفیعی با اشاره به مفاد شیوه نامه پارکینگ محله ای و مصوبات قانونی حاکم، گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته فی مابین سازمان حمل و نقل و ترافیک با شهرداری های مناطق 22 گانه و بخش های دیگر خارج از شهرداری تهران، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات احداث 28 پارکینگ طبقاتی با ظرفیت بیش از 10 هزار خودرو در پایتخت

آغاز عملیات احداث 28 پارکینگ طبقاتی با ظرفیت بیش از 10 هزار خودرو در پایتخت