مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-02سياسي

برگزاری مسابقه نقاشی «به رنگ غدیر»در کرمانشاه


رییس بنیاد بین المللی غدیر در استان کرمانشاه گفت: فردا دوشنبه در پارک رهایی محله سراب قنبر یک رویداد بزرگ نقاشی غدیر با حضور دختران و پسران کرمانشاهی با عنوان «به رنگ غدیر» را خواهیم داشت - حجت الاسلام ابوذر کرمی، رییس بنیاد بین المللی غدیر در استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص برنامه ها و جشن های دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: برنامه های دهه امامت و ولایت را با اهتراز بزرگ ترین پرچم غدیر کشور به ابعاد 400 متر در پارک شیرین شهر کرمانشاه آغاز شد.

وی با اشاره به برگزاری دعای عرفه در گلزار شهدا و ذبح 110 رأس دام قربانی و توزیع میان ایتام و نیازمندان، گفت: هر شب در این دهه در یکی از مناطق شهرداری از ساعت 18 جشن خیابانی برگزار می شود و امروز در محله تعاون خواهیم بود.

رییس بنیاد بین المللی غدیر در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: فردا دوشنبه در پارک رهایی محله سراب قنبر یک رویداد بزرگ نقاشی غدیر با حضور دختران و پسران کرمانشاهی با عنوان به رنگ غدیر را خواهیم داشت، که از کودکان و نوجوانان برای شرکت در این جشن دعوت به عمل می آید.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه و شب عید غدیر ویژه برنامه ای در بلوار طاق بستان برگزار می شود و هزار و 110 نگین انگشتر از حرم امیرالمومنین علی (ع) و از حرم امام حسین(ع) تقدیم حاضران در جشن با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه نقاشی «به رنگ غدیر»در کرمانشاه

برگزاری مسابقه نقاشی «به رنگ غدیر»در کرمانشاه