مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 00:152023-06-29سياسي

ایلام در آبرسانی به روستاها با 71 درصد پیشرفت رتبه نخست کشور را دارد


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: فرایند عملیات آبرسانی به روستاهای استان در قالب قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) با 71 درصد پیشرفت فیزیکی رتبه نخست کشور را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در نشست قرارگاه محرومیت زدایی استان گفت: استان ایلام در حوزه آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی در قالب قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) با 71 درصد پیشرفت فیزیکی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: آب رسانی به 128 روستای هدف استان با اعتبار 507 میلیارد تومان با اهتمام دولت و مشارکت سپاه به 200 روستا با اعتبار 800 میلیارد تومان ارتقا یافت.

   فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ادامه داد: قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) حلقه اتصال مجلس، دولت و سپاه برای خدمات رسانی به مناطق محروم و دورافتاده محسوب می شود.

سردار شاکرمی تاکید کرد: در هیچ برهه ای به اندازه دوره کنونی، بین دولت و مجموعه سپاه همراهی و همکاری نبوده و دولت نیز برای خدمات رسانی به مردم، به بهترین نحوه از ظرفیت سپاه بهره گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام در آبرسانی به روستاها با 71 درصد پیشرفت رتبه نخست کشور را دارد

ایلام در آبرسانی به روستاها با 71 درصد پیشرفت رتبه نخست کشور را دارد