مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:502023-06-27اقتصادي

کارخانه های شرکت سنگ آهن از برق سراسری بی نیاز می شوند


مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از افتتاح پروژه 25 مگاواتی در تابستان خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ، قطعی برق بر روی کارخانه های شرکت از جمله کارخانه گندله سازی تاثیری ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی، مجتبی حمیدیان، پس از بازدید از پروژه برق 25 مگاواتی با بیان این مطلب اظهار کرد: این نیروگاه با هدف تأمین 25 مگاوات برق پایدار برای تأمین توان مصرفی کارخانه گندله سازی شرکت در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه نیروگاه برق 25 مگاواتی با قرارداد B.

o.

o که قرارداد خرید تضمینی برق است ایجاد می شود افزود: هم اکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه به 75 درصد رسیده و امیدواریم تابستان امسال به بهره برداری برسد.

حمیدیان با اشاره به ویژگی های این نیروگاه گفت: این نیروگاه خودتامین است و بعد از تأمین برق پایدار کارخانه های شرکت سنگ آهن در صورت عدم نیاز به شبکه سراسری برق تزریق می شود.

وی تصریح کرد: طرح گازرسانی این نیروگاه نیز به طور همزمان در حال کسب مجوز و اجراست.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران اضافه کرد: برق مورد نیاز کارخانه گندله حدود 18 مگاوات، کارخانه خردایش حدود 5 مگاوات و برق کارخانه اگلومراسیون با نصف ظرفیت فعالیت حدود 3 مگاوات است که با بهره برداری نیروگاه 25 مگاواتی، برق هر سه کارخانه تأمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه های شرکت سنگ آهن از برق سراسری بی نیاز می شوند

کارخانه های شرکت سنگ آهن از برق سراسری بی نیاز می شوند