مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 13:002023-06-23سياسي

برنامه هفتم توسعه بدون تلاش و تولید مبتنی بر علم محقق نمی شود


برنامه هفتم توسعه بدون کار، تلاش و تولید مبتنی بر علم، تعریف راهبردهای دقیق و اجرای درست آن توسط مجموعه حاکمیت و دولت قطعاً محقق نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در نماز جمعه این هفته پایتخت (2 تیر ماه) گفت: ریاست جمهوری ایران روز یکشنبه 28 خرداد ماه با الهام از سیاست های کلی اعلامی برنامه هفتم توسعه، لایحه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

وی افزود: سند برنامه یکی از مهمترین اسناد بالادستی و ابزارهای نظام تدبیر به منظور اداره خردورزانه امور و اجتناب از رفتارهای ناهماهنگ، سلیقه ای و فاقد مبنا است.

خطیب نماز جمعه تهران اظهار کرد: این سند مهم، تبیین کننده نقشه راه قوای سه گانه و دستگاه های اجرایی کشور برای دستیابی به رشد اقتصادی بالا و پایدار از طریق ایجاد هماهنگی میان ارکان مختلف نظام است.

بنابراین از این زاویه، دارای جایگاه بسیار محوری است.

ابوترابی فرد بیان کرد: همچنین از آموزه های حیاتی به خوبی می توان دریافت که موفقیت انسان و جامعه بشری در حیات فردی و اجتماعی، تحولات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، مرهون هدف گذاری دقیق و برنامه ریزی صحیح و اجرای درست برنامه ها و راهبردهای اثرگذار و نتیجه بخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه هفتم توسعه بدون تلاش و تولید مبتنی بر علم محقق نمی شود

برنامه هفتم توسعه بدون تلاش و تولید مبتنی بر علم محقق نمی شود