مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:452023-06-25اقتصادي

اتصال 3 هزار متقاضی مسکن ملی به پروژه شهرک پرواز همدان


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از اتصال 3 هزار متقاضی مسکن ملی به پروژه شهرک پرواز خبر داد و گفت: چنانچه متقاضیان واریزی نداشته باشند از این مرحله حذف و به مرحله بعدی منتقل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ایوب اسداللهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  استان همدان 1.

2 مساحت کشور و 2.

4 جمعیت کشور را دارد اظهار کرد: طی 23، 24 سال گذشته تامین زمین در همدان صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه زمین ها موجود با کاربری های عمومی نیز صرف ساخت و ساز مسکن مهر شد افزود: سال گذشته برای یک هزار و 706 واحد مسکن نهضت ملی زمین تامین و پروژه شروع شده بود و امروز این رقم به 17 هزار واحد رسیده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان یادآور شد:سال پیش 680 هکتار زمین نیز در نظر گرفته شده بود که معارض داشت و در نهایت زمین باغ میوه برای احداث طرح مسکن ملی پیشنهاد شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه با پیگیری های مکرر برای 127 هکتار از اراضی باغ میوه سند اخذ شد گفت: طرح اولیه شب عید با هم افزایی دستگاه ها آماده شد و دست آخر طی 45 روز به تایید و تصویب و ابلاغ رسید.

اسداللهی خاطرنشان کرد: چند موضوع در طراحی شهرک پرواز در دستور کار بوده است همچون تبادلات اجتماعی و اقتصادی به نحوی که این شهرک جایی برای زندگی باشد با در نظر گرفتن ملز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 3 هزار متقاضی مسکن ملی به پروژه شهرک پرواز همدان

اتصال 3 هزار متقاضی مسکن ملی به پروژه شهرک پرواز همدان