مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 19:402023-06-25اقتصادي

جزییات پرونده ابر بدهکار بانکی در گلستان


این ابر بدهکار بانکی 20 سال پیش تسهیلات ارزی در قالب درهم برای واردات تجهیزات با اعمال نفوذ در یکی از بانک های استان اخذ کرده و علاوه بر ارائه اسناد گمرکی جعلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمود اسپانلو عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص جزییات پرونده ابر بدهکار بانکی، اظهار کرد: این فرد با نفوذی که در هیات مدیره یکی از بانک های کشور داشته تسهیلات کلانی را در قالب تسهیلات ارزی به صورت درهم دریافت کرده بود.

وی ادامه داد: هدف از پرداخت این تسهیلات واردات تجهیزات به داخل کشور بود که متاسفانه تمام اسناد ارائه شده گمرکی جعلی و سوری بوده و با اعمال نفوذ این تسهیلات را دریافت کرد.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان خاطرنشان کرد: 20 سال از پرداخت این تسهیلات گذشته و بازپرداخت آن صورت نگرفته که با تلاش دادستانی گرگان و همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در یکی از استان های همجوار پس از ماه ها رصد اطلاعاتی این فرد دستگیر شده و در حال حاضر در اختیار ما است.

اسپانلو گفت: متاسفانه این تسهیلات 500 میلیارد تومانی هیچگونه تضمینی نداشت که یکی از اقدامات انجام شده این بود که به میزان بدهی باقی مانده از تسهیلات اموال توقیف کردیم و هیچگونه نگرانی از بابت استرداد این بدهی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرونده ابر بدهکار بانکی در گلستان

جزییات پرونده ابر بدهکار بانکی در گلستان