مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 13:352023-06-22سياسي

مبلغان دینی مخاطب اصلی برای اجرای جهاد تبین هستند


اگر رهبر معظم انقلاب فرمان جهاد تبیین را صادر فرمودند، بدون شک مخاطب اصلی این دستور جامعه روحانیت و مبلغان دینی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح پنج شنبه در دیدار با رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه به مناسب سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی با گرامیداشت این روز اظهار داشت: در برهه کنونی جنگ تبلیغاتی، جای جنگ نظامی را گرفته است و دشمن به این نتیجه رسیده که دیگر به لشکر کشی نظامی نیازی نیست بلکه با یک برنامه چند ساله می شود فرهنگ یک ملت را از آنان گرفت.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه رسالت سازمان تبلیغات ترویج دین در بین جوانان است افزود: تلاش شود در تبلیغ و تبیین دین و فرهنگ ناب اسلامی سیاستگذاری، برنامه ریزی، هدایت، سازمان دهی، پشتیبانی و نظارت به نحو مطلوب و احسن انجام گیرد.

حجت الاسلام رکنی حسینی در پایان گفت: اگر رهبری معظم انقلاب فرمان جهاد تبیین را صادر فرمودند، بدون شک مخاطب اصلی این دستور جامعه روحانیت و مبلغان دینی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه در این دیدار بیان داشت: دنیای امروز و تحولات جهانی تأثیرات عمیقی را در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، در کشورها داشته و کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغان دینی مخاطب اصلی برای اجرای جهاد تبین هستند

مبلغان دینی مخاطب اصلی برای اجرای جهاد تبین هستند