مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 20:002023-07-10ورزشي

لزوم استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه تنیس روی میز


رییس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران بر استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه این ورزش المپیکی در کنار بهره مندی از اعتبارات دولتی تأکید کرد.

- ایسنا/گلستان رییس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران بر استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه این ورزش المپیکی در کنار بهره مندی از اعتبارات دولتی تأکید کرد.

مهردادعلی قارداشی عصر امروز دوشنبه 19 تیرماه 1402 پس از شرکت در مجمع انتخابات هیئت پینگ پنگ استان گلستان که در سالن اجلاس معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش های اعضای فدراسیون و هیئت های استان ها شاهد اتفاقات خوبی در این رشته ورزشی المپیکی هستیم.

وی به اشاره به اینکه آغاز فعالیت فدراسیون تنیس روی میز در کشور به عنوان یک فدراسیون قدیمی به سال 1325 بازمی گردد، ادامه داد: امکانات در کنار مدیریت و برنامه ریزی لازمه پیشرفت رشته های مختلف ورزشی است.

رییس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران اختصاص یک سالن در شهر گرگان برای ایجاد سالن اختصاصی تنیس روی میز توسط اداره کل ورزش و جوانان را اتفاقی مهم در راستای توسعه این رشته در این استان شمالی دانست و افزود: فدراسیون با پرداخت نصف رقم برای تهیه هر تعداد میز استاندارد مورد نیاز این سالن در کنار اداره کل ورزش و جوانان گلستان خواهد بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه تنیس روی میز

لزوم استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه تنیس روی میز