مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 17:402023-06-29سياسي

سفرای تازه منصوب شده ایران + اسامی و سوابق


«حبیب اله زاده»، «صادقی»، «توتونچی»، «آباد»، «فغانی»، «ایروش» و «سبحانی» قرار است به عنوان سفرای جدید ایران در ترکیه، استرالیا، کویت، فنلاند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، 11 سفیر تازه منصوب شده ایران چهارم تیر ماه با آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور دیدار کردند.

آیت الله رییسی در این دیدار با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با سفرا و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در کشورها و سازمان های بین المللی راهکارهای عمل بر مبنای اصل یکپارچه عزت، حکمت و مصلحت را به طور دقیق تبیین کردند، گفت: از سفرای کشورمان انتظار می رود این فرمایشات رهبری را کاملا مدنظر داشته باشند.

وی خطاب به سفرای ایران در فنلاند، بلغارستان، کویت، ارمنستان، ترکیه، موریتانی، قرقیزستان، بولیوی، استرالیا، فیلیپین و سوئد، با بیان اینکه ایران ظرفیت های متنوع و حتی مکملی با بسیاری از کشورهای دنیا، از جمله کشورهای محل ماموریت شما دارد، افزود: همه تلاش خود را برای به فعلیت رساندن این ظرفیت ها در راستای گسترش روابط پایدار اقتصادی و تجاری فیمابین به کار بگیرید.

رییسی همچنین با بیان اینکه رویکرد دولت مردمی معطوف به بازگرداندن تعادل به سیاست خارجی است، روابط با کشورهای همسایه، دوست و همسو را مورد تاکید قرار داد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرای تازه منصوب شده ایران + اسامی و سوابق

سفرای تازه منصوب شده ایران + اسامی و سوابق