مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-04سياسي

تشکیل کارگروه های تخصصی برای ارتقای کمی و کیفی روابط عمومی های تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محمد صائبی با اشاره به لزوم ارتقا سطح روابط عمومی ها اظهار داشت: - مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران عنوان کرد: کارگروه ها تخصصی روابط عمومی ها در بین فرمانداری ها، شهرداری ها و بخشداری های استان تهران برای ارتقا سطح ارتباطات در استان تشکیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محمد صائبی با اشاره به لزوم ارتقا سطح روابط عمومی ها اظهار داشت: در راستای ایجاد مرجعیت رسانه ای، ایجاد شبکه واحد اطلاع رسانی در دستورکار قرار گرفت.

وی ادامه داد: جلسه با مدیران روابط عمومی و احصا مشکلات در مرحله بعدی قرار داشت تا بتوانیم با شناسایی ظرفیت ها و همچنین مشکلات پیش رو به جمع بندی صحیحی برسیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران عنوان کرد: کارگروه ها تخصصی روابط عمومی ها در بین فرمانداری ها، شهرداری ها و بخشداری های استان تهران برای ارتقا سطح ارتباطات در استان تشکیل شده است.

صائبی در تشریح این کارگروه ها گفت: کارگروه آموزش، کارگروه ساختار سازمانی و بودجه، کارگروه بین الملل، کارگروه رسانه و فضای مجازی و بحران رسانه ایی، کارگروه خبر، کارگروه انتخابات، کارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه های تخصصی برای ارتقای کمی و کیفی روابط عمومی های تهران

تشکیل کارگروه های تخصصی برای ارتقای کمی و کیفی روابط عمومی های تهران