مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 16:152023-06-29اقتصادي

تشکیل 5700 پرونده ناباروری در خراسان رضوی


تاکنون برای 5700 نفر در خراسان رضوی پرونده ناباروری تشکیل شده و در این زمینه 12 میلیارد و 400 میلیون تومان نیز هزینه شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون برای 5700 نفر در خراسان رضوی پرونده ناباروری تشکیل شده و در این زمینه 12 میلیارد و 400 میلیون تومان نیز هزینه شده است.

دکتر محمدعلی کیانی در حاشیه سفر به کاشمر در گفت و گو با ایسنا در خصوص وضعیت جوانی جمعیت و نرخ باروری در شهرهای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی در خصوص جوانی جمعیت وظایفی را برعهده دارد که در این زمینه یکسری فعالیت هایی را به لحاظ تشکیل کمیته ها و پیگیری هایی در سطح شهرستان ها داریم انجام می دهیم.

وی بیان کرد: هرچند شهرستان های مرزی نرخ زاد و ولد بالایی دارند اما شهرستان هایی در خراسان رضوی داریم که نرخ موالیدشان بسیار پایین است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مشهد به عنوان یکی از شهرستان هایی که نرخ موالید پایینی دارد نام برد و اظهار کرد: متوسط نرخ تی اف آر نرخ باروری کلی در خراسان رضوی 2.

1 صدم و در مشهد 1.

6 دهم است.

تایباد بیشترین نرخ موالید را دارد وی با بیان اینکه مشهد یکی از پایین ترین نرخ موالید جمعیتی را در خراسان رضوی دارد، گفت: بیشتر نرخ موالید و باروری مربوط به شهرستان تایباد با 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 5700 پرونده ناباروری در خراسان رضوی

تشکیل 5700 پرونده ناباروری در خراسان رضوی