مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 17:052023-07-09سياسي

«سید محسن حسینی چالشتری» مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری شد


آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با حضور معاون امور استان های رسانه ملی و مسئولان استانی برگزار و سید محسن حسینی چالشتری عهده دار این سمت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام ابوالحسن فاطمی صبح امروز در آیین تکریم یوسف افشارنیا و معارفه سید محسن حسینی مدیرکل صداوسیمای چهارمحال و بختیاری گفت: در این جهان پهناور و گسترده با این حجم از وسایل ارتباط جمعی و امکانات رسانه ای یک ارگان رسمی و یک تشکیلات مقتدر و قدرتمندی به نام صداوسیمای جمهوری اسلامی در جهان فعلی می درخشد و ایفای نقش می کند، اما انتظار و وظیفه بسیار بزرگی از آن متوقع است .

امام جمعه موقت شهرکرد در ادامه اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی تنها نظامی است که پرچم دار ولایت امیرالمومنین است، تنها نظامی که در این جهان پهناور و رسانه های معاند، مبلغ و مروج صاحب الزمان (عج)، مروج دین پاکیزه و جهانی اسلام ناب، مروج انقلاب شکوهمند اسلامی و تربیت کننده نسل های آینده در سطح جهان است.

فاطمی با تاکید بر اینکه ایران طلایه دار تربیت و آگاهی خواهد بود، اظهار داشت: آرزویی که ما داریم با این رویکرد انتقادی و مبنایی که مقام معظم رهبری برای نظام اسلامی ترسیم کرده اند با آن نگاه هویتی، هویت نه تنها ملی بلکه فراتر از ملی، هویت امت اسلامی و با رویک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سید محسن حسینی چالشتری» مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری شد

«سید محسن حسینی چالشتری» مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری شد