مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 06:202023-07-17سياسي

وزیر جهاد کشاورزی به چاروسا سفر می کند


بخشدار چاروسا از حضور وزیر جهاد کشاورزی به این بخش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، در پی سفر هیات دولت و ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستانها و بخش های استان هم در تدارک این سفر هستند.

بخش چاروسا یکی از بخش های بزرگ استان است که برای اولین بار بعد از چند سال شاهد حضور یکی از وزیران دولت برای بررسی مشکلات این بخش باشیم.

نجیب الله ایزدخواه بخشدار چاروسا در نشست هماهنگی سفر رییس جمهور به استان عنوان کرد: حضور مسئولین به خصوص ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد می تواند منشاء خیر و برکت برای مردم استان باشد.

بخشدار چاروسا تاکید کرد: سفر دور اول شاهد مصوبات پر خیر برکت بودیم و قطعا در سفر دور دوم می توان شاهد رفع بسیاری از مشکلات در حوزه های مختلف باشیم.

بخشدار چاروسا با بیان اینکه بعد از چندین سال از انقلاب اسلامی شاهد حضور یک وزیر و نماینده دولت به بخش چاروسا خواهیم بود گفت: وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده دولت آیت الله رییسی در این سفر به بخش چاروسا سفر خواهند کرد و مشکلات این بخش را بررسی و بازدید میدانی خواهند داشت.

وی با دعوت از حضور مردم و مسئولین برای استقبال از علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی و نماینده دولت بیان کرد: امیدواریم مردم امروز دوشنبه ساعت 10:30 صبح در میدان ورودی شهر قلعه ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهاد کشاورزی به چاروسا سفر می کند

وزیر جهاد کشاورزی به چاروسا سفر می کند