مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-04سياسي

برگزاری گلریزان مجازی به مناسبت عید غدیرخم در یزد


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از برگزاری گلریزان مجازی به مناسبت عید سعید غدیر خم در این استان خبر داد و گفت: هدف ستاد مردمی دیه در قدم اول فرهنگ سازی و آموزش قوانین و موضوعات حقوقی به مردم است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سیدمسعود عظیمی از برگزاری گلریزان مجازی همزمان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم در این استان خبر داد و اظهار کرد: هدف ستاد مردمی دیه در قدم اول فرهنگ سازی و آموزش قوانین و موضوعات حقوقی به مردم جهت جلوگیری و پیشگیری از ورود افراد با محکومیت های مالی به زندانهای استان است، و در مرحله دوم کمک به آزادی زندانیان محکوم مالی نیازمند که به دلیل وقوع جرائم غیر عمد در زندان های استان تحمل حبس می کنند.

وی افزود: اهالی دارالعباده همواره حامی و پشتیبان این ستاد مردمی در تمام فصول سال و در کلیه مناسبت ها بودند و امر کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را تنها به یک ماه محدود نکرده که این خود گواهِ قلب مهربان و سخاوت این مردم نیکو سرشت است.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد در پایان گفت: نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند می توانند کمک های نقدی خود را به حساب های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی 6668-6666-7270-5041 و شماره حساب 0108888888002 بانک ملی یا با شماره گیری کد دستوری #1133*6655*


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری گلریزان مجازی به مناسبت عید غدیرخم در یزد

برگزاری گلریزان مجازی به مناسبت عید غدیرخم در یزد