مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 23:502023-07-12ورزشي

اجرای اولین دوره تربیت مربی ورزشی - فرهنگی در ایلام


معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان از اجرای طرح اولین دوره تربیت مربی فرهنگی استان با حضور 300 شرکت کننده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، روح الله رمضانی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان شامگاه چهارشنبه با حضور در دوره آموزشی تربیت مربیان فرهنگی استان ایلام گفت: دوره آموزشی تربیت مربیان فرهنگی استان ایلام مختص افراد دارای کارت مربیگری با حضور بیش از 300مربی شرکت کننده برگزار شد.

وی افزود: با توجه به نیاز جامعه ورزش کشور در بعد مسائل فرهنگی و ایجاد نشاط در جامعه این دروه با طرح ابلاغی وزارت ورزش و جوانان در دولت سیزدهم در استان ها برگزار شده است.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: فعالیت های توامان فرهنگی ورزشی در هویت ملی، دینی و سلامت جامعه نقش بسزایی دارد.

رمضانی یادآور شد: با برگزاری اولین دوره تربیت مربی فرهنگی در مرحله استانی، منتخین این دوره به مرحله منطقه ای و در پایان نیز به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

وی هدف از برگزاری این دوره را تربیت مربیان فرهنگی برای جامعه ورزش کشور و سالم سازی فرهنگی محیط های ورزشی در مسیر درست ورزش قهرمانی برشمرد.

شهاب شهبازی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان ایلام هم در این دوره گفت: همزمان با سراسر کشور دوره تربیت مربیان فرهنگی، با حضور مربیان منتخبی از سراسر استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای اولین دوره تربیت مربی ورزشی - فرهنگی در ایلام

اجرای اولین دوره تربیت مربی ورزشی - فرهنگی در ایلام