مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:152023-06-28فرهنگي

نگاهی به تعداد سانس فیلم ها در سه شنبه های پرفروش


سه شنبه های نیم بها تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش فیلم ها دارند، تعداد سانس های آثار مختلف در این روز می تواند مهم و تعین کننده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، سینمای ایران از ابتدای سال جاری و بعد گرانی بلیت سینماها شلوغ ترین روزهای خود را در سه شنبه های نیم بها تجربه می کند، روزی که در واقع در میزان فروش هر فیلم و میزان مخاطبانش تاثیری جدی دارد.

نگاهی به آمار اعلامی از سوی سینما شهر نشان می دهد که در ماه های اخیر بیشترین مخاطب سینما در روز های سه شنبه به تماشای فیلم ها نشسته اند، برای مثال در خردادماه میانگین مخاطبین سینماها در روزهای عادی بین 50 تا 100 هزار مخاطب داشته اما این آمار در روزهای سه شنبه به 200 هزار نفر هم رسیده است.

اما یکی دیگر نکاتی که در سینما و گیشه مهم است میزان سانس و سالنی است که هر فیلم در اختیار دارد؛ محمدرضا لطفی کارگردان و منتقد سینما با طرح پرسشی مبنی بر اینکه در ابتدا باید از خودمان سوأل کنیم آیا چیزی به نام فیلمسوزی در نظام پخش سینمایی داریم؟ گفته است: بله فیلمسوزی وجود دارد و به شکل فاجعه انگیزی هم وجود دارد اما یک نکته این وسط شکل می گیرد؛ اینکه ما باید چه کنیم؟ آیا باید همه فیلم ها به صورت نگاه کمونیستی از یک میزان سانس برخوردار باشند تا سیستم بخش نجات پیدا کند و سینما به رونق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به تعداد سانس فیلم ها در سه شنبه های پرفروش

نگاهی به تعداد سانس فیلم ها در سه شنبه های پرفروش