مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-11حوادث

دستگیری اراذل و اوباش و عاملان عربده کشی در سمنان


فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش توظهوری که در پارک شقایق اقدام به ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، خبر داد.

- ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش توظهوری که در پارک شقایق اقدام به ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ اسداله ناکینی 20 تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد درگیری در پارک شقایق سمنان که منجر به جراحت و آسیب دیدگی سه تن از شهروندان سمنانی شده بود، با توجه به حساسیت موضوع، بررسی آن و تلاش برای شناسایی ضاربان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان مدعی بودند دو نفر ناشناس با حالت غیر طبیعی با قمه در پارک اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی می کردند که بی دلیل با قمه به سمت ما حمله ور شده و درگیر شدند و پس ضرب و جرح از محل متواری شدند.

سرهنگ ناکینی با اشاره به اینکه این اتفاق نارضایتی مردم و احساس ناامنی را در محله به وجود آورده بود ماموران کلانتری 13 گلستان با فعال کردن منابع و مخبرین و انجام اقدامات هوشمندانه اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت اراذل و اوباش شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: سرانجام هر دو فرد مظنون در یکی از پارک های جنوب شهر سمنان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند و در بازجویی های پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اراذل و اوباش و عاملان عربده کشی در سمنان

دستگیری اراذل و اوباش و عاملان عربده کشی در سمنان