مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 21:252023-07-02حوادث

برخورد مسلحانه مرزبانی ایران با متجاوزین مرزی افغانستان دروغ است


فرماندهی انتظامی کل کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد تصاویری که با عنوان - کشته شدن اتباع افغانستان در حال عبور غیرقانونی از مرز توسط نیروهای مرزبانی ایران - منتشر شده، - فرماندهی انتظامی کل کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد تصاویری که با عنوان کشته شدن اتباع افغانستان در حال عبور غیرقانونی از مرز توسط نیروهای مرزبانی ایران منتشر شده، کذب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر از ساعاتی قبل تصویری در فضای مجازی در حال انتشار است و در ذیل آن اشاره می شود که پیکرهای بر زمین مانده در این تصویر مربوط به تعدادی از اتباع کشور افغانستان است که در حال عبور غیرقانونی از مرز توسط نیروهای مرزبانی ایران کشته شده اند.

معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی کشور با تکذیب این خبر اظهار داشت در روزهای گذشته هیچگونه برخورد مسلحانه ای میان نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و متجاوزان مرزی کشور افغانستان صورت نگرفته و تصاویر منتشر شده مربوط به مرزهای مشترک ایران و افغانستان نمی باشد.

این معاونت در ادامه اظهارات خود با اشاره به شیطنت برخی رسانه ها و کشورها در این رابطه گفت: متأسفانه هم زمان با آغاز برخی تحرکات ضدانسانی علیه مهاجرین افغانستانی در برخی کشورهای همسایه و برخی کشورهای اروپایی و حتی آمریکا، اکنون به نظر می رسد جریان رسانه ای وابسته به آنها سعی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد مسلحانه مرزبانی ایران با متجاوزین مرزی افغانستان دروغ است

برخورد مسلحانه مرزبانی ایران با متجاوزین مرزی افغانستان دروغ است