مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 07:452023-07-01سياسي

استفاده از هوش مصنوعی در کشاورزی و پرورش دام و طیور استان بوشهر


مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر گفت: استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی در بخش کشاورزی و پرورش دام و طیور استان در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خسرو دسترس جمعه شب در نشست تخصصی تعلیم و تربیت میز هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه مهندسین کشاورزی شهرستان دشتی اظهار داشت: برگزاری چنین نشست هایی دستاوردهای بسیار خوبی را در پی خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر به اهمیت مقوله های تولید و امنیت غذایی در زندگی کشاورزی اشاره و خواستار توجه مسئولان به حمایت از جامعه روستایی و اقتصاد روستامحور شد.

وی اضافه کرد: بسیج جامعه کشاورزی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور بهره وری کشاورزی و دامپروری وارد عمل شده و در همین راستا آموزش و ترویج شیوه های نوین کشاورزی و تقویت تولید را با همت مربیان بسیجی نهضت جهش تولید در تمام کشور در دستور کار خود قرار داده است.

دسترس بیان کرد: برنامه ریزی های خوبی به منظور بهره مندی از ظرفیت هوش مصنوعی در بخش کشاورزی و پرورش دام و طیور صورت گرفته و حمایت از فن آوری های علمی نوین در اولویت برنامه های بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از هوش مصنوعی در کشاورزی و پرورش دام و طیور استان بوشهر

استفاده از هوش مصنوعی در کشاورزی و پرورش دام و طیور استان بوشهر