مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:402023-06-27سياسي

معاندان گمان می کردند با ترور یاران امام انقلاب متوقف می شود


مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در آیین بزرگداشت سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش گفت: معاندان با ترور یاران امام گمان می کردند انقلاب متوقف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار، آیین بزرگداشت سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران ایشان پیش از ظهر امروز سه شنبه 6 تیر با حضور سردار محمد قاسم ناظر مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و خانواده های معزز شهدا در سالن خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

سردار ناظر در ابتدای این نشست گفت: هفتم تیر یادآور شهادت یکی از شاخص ترین مبارزان و چهره های انقلاب اسلامی ایران، شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران ایشان در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: منافقین کوردل با سو استفاده از نابه سامانی های سالهای نخستین پس از پیروزی انقلاب، با شناسایی چهره های خدمت گذار و تأثیرگذار و ترور آنها، سعی در ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و تضعیف نظام نوپای جمهوری اسلامی داشتند.

ششم تیرماه سال 1360 که ترور نافرجام (مدظله العالی) شخصیت بی نظیر مرحوم آیت الله دکتر بهشتی (رحمه الله علیه) را الگوی خود قرار داده، با روحیه انقلابی و کار جهادی مضاعف، امنیت و آرامش کشور را فراهم آورده، گامی مؤثر در حل مشکلات مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاندان گمان می کردند با ترور یاران امام انقلاب متوقف می شود

معاندان گمان می کردند با ترور یاران امام انقلاب متوقف می شود