مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 15:052023-06-30سياسي

صاحب خانه ها در دریافت اجاره بهاء، انصاف بیشتری داشته باشند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد با اشاره به تاکیدات دین اسلام بر همراهی مسلمانان با یکدیگر، اظهار کرد: یکی از این موارد، - ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد با اشاره به تاکیدات دین اسلام بر همراهی مسلمانان با یکدیگر، اظهار کرد: یکی از این موارد، اجاره بهاء املاک است که توصیه می کنیم صاحب خانه ها و صاحبان املاک، انصاف بیشتری نسبت به مستاجران داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام رضا نوری، 9 تیرماه در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه مرکز خراسان شمالی که در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، به توصیه های امیرالمومنین (ع) در باب حفظ عزت و کرامت انسان اشاره و اظهار کرد: مدیران و رؤسای مجموعه های مختلف، سرمایه داران و.

باید به این موضوع توجه داشته باشند و دچار غرور و تکبر نشوند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال، رییس اداره نباید نسبت به کارمند، تندی و خشونت به خرج دهد؛ بلکه باید حرمت زیرمجموعه خود را نگه دارد.

همچنین با توجه به افزایش بی رویه اجاره بهاء، باید خودمان به خودمان رحم کنیم و نسبت به مستاجران انصاف را بیشتر و سختگیری را کمتر کنیم؛ چراکه طبق روایات، اگر سختگیری را کنار بگذاریم خدا نیز به ما سختگیری نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحب خانه ها در دریافت اجاره بهاء، انصاف بیشتری داشته باشند

صاحب خانه ها در دریافت اجاره بهاء، انصاف بیشتری داشته باشند