مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-12دانش

پذیرفته شدگان رشته های خاص آزمون ارشد بخوانند


تاریخ، زمان و محل مصاحبه یا برگزاری آزمون عملی یا پروژه در 10 کد رشته های امتحانی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت در رشته های بورسیه و دارای شرایط خاص کارشناسی ارشد 1402 اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، فهرست اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت در رشته های بورسیه و دارای شرایط خاص، براساس ظرفیت پذیرش دانشجوی بورسیه ارگانهای مختلف و مؤسسات آموزش عالی دارای شرایط خاص و با توجه به نمرات امتحانی در هر یک از کد رشته محل های انتخابی (حداکثر 2 کد رشته محل)، به همراه اطلاعیه برنامه زمانی انجام مراحل مصاحبه و گزینش در این کد رشته ها روز 28 خرداد ماه جاری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر  شد.

داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 اعلام شده لازم است با توجه به نکات اعلام شده و براساس برنامه زمانی مشخص شده مربوط به کدرشته محل ذیربط، برای مصاحبه، آزمون اختصاصی، آزمون تشریحی، آزمون پروژه و سایر مراحل گزینش به نشانی مشخص شده مراجعه کنند.

طبق تاکید سازمان سنجش آموزش کشور، عدم مراجعه برای شرکت درمراحل فوق، به منزله انصراف متقاضی از گزینش در کدرشته محل یا رشته محل های انتخابی مربوط تلقی می شود و فرصت دیگری برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرفته شدگان رشته های خاص آزمون ارشد بخوانند

پذیرفته شدگان رشته های خاص آزمون ارشد بخوانند