مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-05سياسي

شعار هیئت ها برای محرم امسال: «در زیر خیمه اش همه یک خانواده ایم»


شورای هماهنگی شبکه های هیئتها و تشکل های دینی کشور شعار «در زیر خیمه اش همه یک خانواده ایم» را به عنوان شعار مشترک جامعه محبان اهل بیت (ع) و هیئت های حسینی در ایام محرم 1402 اعلام کرد.

- شورای هماهنگی شبکه های هیئتها و تشکل های دینی کشور شعار در زیر خیمه اش همه یک خانواده ایم را به عنوان شعار مشترک جامعه محبان اهل بیت (ع) و هیئت های حسینی در ایام محرم 1402 اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در آستانه فرارسیدن ایام عزای سید و سالار شهیدان، پس از اولویت سنجی محورهای محتوایی و هم اندیشی جامعه فعالان هیأت، شورای هماهنگی شبکه های هیئت ها و تشکل های دینی کشور شعار در زیر خیمه اش همه یک خانواده ایم را به عنوان شعار مشترک جامعه محبان اهل بیت (ع) و هیئت های حسینی در ایام محرم 1402 اعلام کرد.

این شورا فراخوان عمومی برای انتخاب شعار اعلام کرد که در مجموع 100 شعار پیشنهاد شد که بعد از پالایش اولیه، 30 شعار در شورای هم آهنگی شبکه های هیئتزها و تشکل های دینی کشور مورد بررسی قرار گرفت تا در نهایت روی 6 شعار به اجماع رسیدند.

این 6 شعار به مسئولان و مدیران هیئت های مذهبی ارائه شد تا آنان نیز برای انتخاب این شعار مشترک همفکری و اعلام نظر کنند که در نهایت 46 درصد از مدیران و مسئولان هیئت های مذهبی کشور به شعار در زیر خیمه اش همه یک خانواده ایم رأی دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار هیئت ها برای محرم امسال: «در زیر خیمه اش همه یک خانواده ایم»

شعار هیئت ها برای محرم امسال: «در زیر خیمه اش همه یک خانواده ایم»