مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 10:102023-06-23اجتماعي

کمبود تجهیزات اطفای حریق در منابع طبیعی پاوه


سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به وقوع چندین حریق در مراتع این شهرستان از ابتدای سال جاری، گفت: کمبود تجهیزات اطفای حریق در منابع طبیعی پاوه احساس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا حیدری صبح جمعه در نشست ستاد مدیریت بحران پاوه با اشاره به چند فقره حریق طی سال جاری در مراتع این شهرستان، اظهار کرد: اگر حضور به موقع و جهادی مردم و مسئولان در کنار یکدیگر نبود قطعاً آتش سوزی اخیر ارتفاعات بوزین و مره خیل گسترش می یافت.

وی حفاظت از محیط زیست را وظیفه همگانی دانست و افزود: امسال بارندگی های خوبی داشتیم که به تبع آن پوشش گیاهی و مراتع نیز در مقایسه با سال های قبل، غنی تر شده است.

سرپرست فرمانداری پاوه به جاذبه های طبیعی و گردشگری شهرستان اشاره ای داشت و تصریح کرد: گردشگران علاوه بر تأثیر مثبتی که بر اقتصاد منطقه دارند می توانند در صورت اعمال بی احتیاطی تهدیدی برای دامن زیبای اورامانات باشند.

وی بیشترین آمار آتش سوزی مراتع شهرستان را مربوط به ایام تعطیلات پایان هفته دانست و گفت: 95 درصد از اراضی شهرستان پاوه زیرپوشش منابع طبیعی است که 23 هکتار از جنگل های بوزین و مره خیل حفاظت شده است.

حیدری با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات پاوه با توجه به تنوع گیاهی و جانوری خوب آن از مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزایش نیرو امکانات را خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تجهیزات اطفای حریق در منابع طبیعی پاوه

کمبود تجهیزات اطفای حریق در منابع طبیعی پاوه