مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-07سياسي

اجرای موفق شاخص های چهارده گانه سند تحول قضایی در دادگستری فارس


مدیرکل نظارت و ارزیابی عملکرد سازمانی معاونت راهبردی قوه قضاییه گفت: دادگستری فارس عملکرد مناسب و قابل تقدیری در اجرای شاخص های چهارده گانه برنامه های تحول قوه قضاییه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حسین نجفی امروز در جمع بندی بازرسی سه روزه هیئت بازرسی و ارزیابی قوه قضاییه در مجموعه قضایی فارس اظهار داشت: روند مناسب و مطابق استاندارد اجرای برنامه های سند تحول قضایی و شاخص های تعریف شده در ارزیابی ها در استان فارس پیش از این نیز در هفته قوه قضاییه انجام شده بود که حاصل آن برتری و تقدیر ریاست قوه قضاییه از رییس کل دادگستری استان فارس بود.

وی گفت: در  بازرسی اخیر نیز که مقدمه سفر ریاست قوه قضاییه به استان فارس است، رضایتمندی بازرسان نسبت به عملکرد های دادگستری استان در حوزه های گوناگون قضایی و سازمان های وابسته به قوه قضاییه احراز شد.

نجفی به ارائه گزارش بازدیدهای سه روزه هیت بازرسی اعزامی از حوزه معاونت راهبردی قوه قضاییه از همه حوزه های قضایی استان و مجموعه صف و ستاد دادگستری استان پرداخت و خاطرنشان کرد: وجود کمبودها در استان پهناور فارس که بزرگترین حوزه قضایی کشور از حیث تعداد حوزه قضایی است، امری طبیعی به نظر می رسد که ما در بازرسی اخیر ضمن احصاء این نیازمندی ها، پیشنهاداتی در جهت رفع نیازمندی ها و کمبوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای موفق شاخص های چهارده گانه سند تحول قضایی در دادگستری فارس

اجرای موفق شاخص های چهارده گانه سند تحول قضایی در دادگستری فارس