مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:482023-07-14سياسي

امام جمعه دماوند: مسؤولان آب و فاضلاب با اسراف کنندگان آب برخورد کنند


امام جمعه دماوند با بیان اینکه قطع مداوم آب یکی از مشکلات فعلی مردم دماوند است، گفت: مسؤولان آب و فاضلاب و دستگاه های نظارتی با اسراف کنندگان آب برخورد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند ضمن تبریک روز بهزیستی و تامین اجتماعی اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه تامین اجتماعی و خدمات بیمه ای موفقیت های بزرگی داشته است، اما کافی نیست و باید تکمیل شود.

وی افزود: چرا شهرستان دماوند از بیمارستان تامین اجتماعی و درمانگاه آن محروم است؟ چرا مسئولین در این مورد پاسخگو نیستند؟ اداره بهزیستی خدمات گسترده ای را به خانواده های هدف و مددجویان ارائه می دهد و به پشتیبانی های مردمی و دولتی بیشتری نیاز دارد.

امام جمعه دماوند ادامه داد: اقشار ضعیف و آسیب دیده تحت پوشش اداره بهزیستی منتظر کمک های انسان دوستانه نیک اندیشان و خیرین هستند، آنها را تنها نگذاریم.

فتاح دماوندی گفت: یکی از مشکلات فعلی مردم در شهرستان دماوند کمبود آب شرب و قطع مداوم آب در برخی ساعات شبانه روز است؛ مردم از قطعی های مکرر آب در مناطق مختلف گله دارند و گله آنها بر حق و درست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دماوند: مسؤولان آب و فاضلاب با اسراف کنندگان آب برخورد کنند

امام جمعه دماوند: مسؤولان آب و فاضلاب با اسراف کنندگان آب برخورد کنند