مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-11اجتماعي

هواشناسی مازندران : سیل در راه است


هواشناسی ، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی بویژه در شهرهای غرب مازندران ، کاهش دید و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی و وقوع سیل را از پیامدهای منفی این سامانه جوی اعلام کرد.

- هواشناسی مازندران با اشاره به تقویت جریانات خنک و مرطوب شمالی و عبور امواج در تراز میانی جو، نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن سیلاب و خطر ریزش سنگ بویژه در مناطق غرب این استان هشدار داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، هواشناسی روز سه شنبه با صدور هشدار سطح زرد، زمان فعالیت این سامانه جوی را از اواخر وقت امروز تا بعدازظهر روز پنجشنبه اعلام کرد و هشدار داد که این سامانه ناپایدار جوی با بارش باران گاهی بصورت رگباری، کاهش دما، وزش باد و احتمال وقوع رعد و برق همراه است.

  هواشناسی، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی بویژه در شهرهای غرب مازندران، کاهش دید و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی را از پیامدهای منفی این سامانه جوی اعلام کرد.

  این اخطاریه همچنین بر لزوم رعایت جوانب احتیاط شهروندان در هنگام تردد جاده ای، توقف نکردن در حاشیه رودخانه ها و مسیل و سایر اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد و از کوهنوردان نیز خواست با توجه به شرایط ناپایدار جوی، از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواشناسی مازندران : سیل در راه است

هواشناسی مازندران : سیل در راه است