مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-16بين الملل

شنیده شدن صدای انفجارهای قوی در جنوب شهر ام درمان


منابع دیپلماتیک از بازگشت هیئت مذاکره کننده ارتش سودان به جده برای از سرگیری مذاکرات با هیئت وابسته به حمیدتی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، یک منبع دیپلماتیک روز یکشنبه اعلام کرد که هیئت مذاکره کننده ارتش سودان برای ازسرگیری گفتگو با نیروهای پشتیبانی سریع به جده بازگشته است.

این منبع تاکید کرد که هیئت مذاکره کننده ارتش سودان شب گذشته وارد جده شد.

این منبع همچنین درخصوص موفقیت در دور جدید مذاکرات میان طرفین درگیری سودان، گفت که این موضوع منوط به جدیت مذاکره کنندگان نیروهای پشتیبانی سریع سودان و پایبندی آنان به مفاد مورد توافق است.

لازم به ذکر است که در اواخر ماه مه گذشته ارتش سودان در اعتراض به آنچه نقض آتش بس از سوی نیروهای پشتیبانی سریع دانست، حضور خود در مذاکرات را به تأخیر انداخت.

در نهایت شب گذشته عبدالفتاح البرهان، رییس شورای حاکمیت سودان بر آمادگی دولت سودان برای آتش بس در صورت تخلیه منازل مردم سودان، مراکز آبرسانی، برق، نیرو و مقرهای دولتی توسط نیروهای پشتیبانی سریع تاکید کرد.

شنیده شدن صدای انفجارهای متوالی در جنوب شهر ام درمان همزمان خبرنگار شبکه الجزیره از شنیده شدن صدای انفجارهای قوی و متوالی در جنوب شهر ام درمان در سودان خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنیده شدن صدای انفجارهای قوی در جنوب شهر ام درمان

شنیده شدن صدای انفجارهای قوی در جنوب شهر ام درمان