مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-22اقتصادي

گره گشایی از مشکلات پیش روی یک محصول تولید داخل


دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد که در راستای حمایت از تولید داخلی توانسته با پیگیری های مکرر یک گام مهم و اساسی برای شرکت دانش بنیان فناوری های پایش آلودگی هوا و آب و سامانه های انرژی بردارد.

- دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد که در راستای حمایت از تولید داخلی توانسته با پیگیری های مکرر یک گام مهم و اساسی برای شرکت دانش بنیان فناوری های پایش آلودگی هوا و آب و سامانه های انرژی بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد در پی طرح موضوعی از سوی مدیرعامل شرکت دانش بنیان (فناوری های پایش آلودگی هوا و آب و سامانه های انرژی)، پیرامون عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست در خرید دستگاه­های خارجی ایستگاه­های سنجش کیفیت هوا با وجود تولید داخلی توسط شرکت مذکور، رییس سازمان بازرسی کل کشور به دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی ماموریت داد که این مسئله را به جد پیگیری کند.

مدیرعامل این شرکت با طرح موضوع بیان کرد که موفق به ساخت 57 دستگاه سنجش کیفیت هوا شده و به رغم اینکه از سال 99 در 28 استان از این دستگاه ها استفاده و استانداردهای متعدد جهانی را داراست اما در زنجیره تأمین (وندور) لیست قرار نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی از مشکلات پیش روی یک محصول تولید داخل

گره گشایی از مشکلات پیش روی یک محصول تولید داخل