مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-01اقتصادي

گلایه از خاموشی روشنایی معابر در کرج


رییس شورای اسلامی شهر کرج با گلایه از اقدام شرکت توزیع برق استان در خاموشی روشنایی معابر که با هدف کاهش مصرف برق صورت می گیرد، اظهار کرد: این اقدام با امنیت مردم در تعارض است و باید در این خصوص تجدید نظر صورت بگیرد.

- ایسنا/البرز رییس شورای اسلامی شهر کرج با گلایه از اقدام شرکت توزیع برق استان در خاموشی روشنایی معابر که با هدف کاهش مصرف برق صورت می گیرد، اظهار کرد: این اقدام با امنیت مردم در تعارض است و باید در این خصوص تجدید نظر صورت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، علی قاسم پور ادامه داد: کمبود برق باید از محل دیگری، جبران و از مصرف بی رویه انرژی جلوگیری شود؛ چون هر بخشی از شهر که روشنایی نداشته باشد، امنیت، جان و مال مردم به خطر می افتد.

وی اذعان کرد: اگر در تاریکی هوا از مناطقی مانند دهقان ویلا و … بازدید میدانی داشته باشید می بینید که مردم از تاریکی معابر بسیار گلایه دارند و ما نیز به نمایندگی از آن ها موظفیم در این جایگاه مشکلات شهروندان را بازگو کنیم.

قاسم پور با بیان اینکه شورای عالی امنیت ملی قطعا مصوبه ای نمی دهد که به ضرر امنیت مردم باشد تاکید کرد: هر دستورالعملی که در راستای خاموشی معابر با هدف کاهش مصرف برق صادر شده کاملا با امنیت مردم در تعارض است و باید در آن تجدید نظر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از خاموشی روشنایی معابر در کرج

گلایه از خاموشی روشنایی معابر در کرج