مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 23:202023-07-01سياسي

یک کیلو گندم هم از خوزستان قاچاق نشد


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خوزستان گفت: در خصوص مبارزه با قاچاق گندم از اسفندماه جلساتی تشکیل داده و کار را آغاز کردیم که در پی آن حتی یک کیلوگرم گندم از کشور خارج نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، در سال 1381 ابتدا یک هسته در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور شکل گرفت که 2 سال بعد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت رسمی تشکیل شد.

وی افزود: در راستای ایجاد قوانین یکپارچه در این زمینه ستاد مرکزی با همکاری سایر دستگاه ها لایحه قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را تهیه و تقدیم مجلس کرد که در سال 1392 به عنوان یک قانون جامع و مدون در این خصوص تدوین شد؛ همچنین در سال های 1394 و 1400 یک بازنگری در این قانون رخ داد.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خوزستان گفت: در قاچاق مواد مخدر در بدبینانه ترین حالت کمتر از 10 درصد جامعه و در قاچاق سلاح و مهمات کمتر از یک درصد جامعه، هدف هستند اما در قاچاق کالا و ارز 100 درصد جامعه درگیر هستند که در این خصوص تبیینی صورت نگرفته است.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خوزستان تصریح کرد: زمانی که قانونی تدوین می شود حتی اگر نقص داشته باشد باید از آن به عنوان ابزار استفاده و در راستای اصلاح آن اقدام کرد؛ در 9 ماه اخیر 99 درصد مسائلی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کیلو گندم هم از خوزستان قاچاق نشد

یک کیلو گندم هم از خوزستان قاچاق نشد