مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 15:002023-06-28سياسي

تشکیل گروهک داعش نمونه ای از جنایات آمریکا در منطقه است


استاندار کرمانشاه با جعلی خواندن حقوق بشر آمریکایی، گفت: تشکیل گروهک داعش نمونه ای از جنایات آمریکا در منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج حقوق دانان و ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی استان کرمانشاه مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی (ره) و هفته باز خوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در مسجد النبی (ص) کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش به لزوم آشنایی با مصادیق حقوق بشری اشاره کرد و گفت: حقوق بشری که آمریکا از آن دم می زند از نظر اسلام جعلی است و وظیفه همگان به ویژه دنیای اسلام است که در عرصه انسانی، حقوق بشر آمریکایی را برای نسل جوان بازگو کنند.

صحرایی در ادامه افزود: آمریکا بزرگترین تروریست در جهان است و نمونه بارز آن تشکیل گروهک داعش و اقدامات جنایتکارانه این گروه در بسیاری از کشورها به ویژه دنیای اسلام است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام عبدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز با عرض خیر مقدم به شرکت کنندگان در مراسم اظهار کرد: آمریکای جنایتکار با شهادت آیت الله بهشتی و یارانش ملت ما را از وجود این شخصیت ها محروم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل گروهک داعش نمونه ای از جنایات آمریکا در منطقه است

تشکیل گروهک داعش نمونه ای از جنایات آمریکا در منطقه است