مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-17سياسي

نقش سازمان فاوا در اجرای 37 درصد از احکام برنامه ی چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران


مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از نقش سازمان فاوا در اجرای 37 درصد از احکام برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس،نشست تعاملی چهار ساعته مدیران کل و معاونین ادارات کل برنامه و بودجه و پایش برنامه ارزیابی عملکرد شهرداری تهران با مدیران سازمان فاوای شهرداری تهران در راستای اجرای طرح چهارشنبه های همدلی و اتحاد برگزار و طی آن در خصوص وضعیت بودجه ای سازمان فاوا و به روز رسانی سامانه های تخصصی حوزه برنامه ریزی شهرداری تهران تبادل نظر شد.

طی این نشست، گزارشی از وضعیت بودجه ی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از سال 1397 تا 1402 ارائه شد و برنامه ها و چالش های این سازمان در اجرای برنامه ها مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران به اقدامات 10گانه برای اصلاح فرآیندهای موجود در سازمانها و شرکتها اشاره کرد و افزود: این اقدامات در راستای نظم بخشی به سازمانها و شرکت ها و ارتقای انضباط مالی و ایجاد شفافیت و وحدت رویه در فرایندهای بودجه و مالی، تخصیص بهینه منابع و افزایش کنترل بودجه انجام شده است.

امسال در راستای پیشبرد پروژه های شهری و افزایش خدمت رسانی به شهروندان، رقم بودجه سازمانها و شرکتها نسبت به سال قبل 54 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش سازمان فاوا در اجرای 37 درصد از احکام برنامه ی چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران

نقش سازمان فاوا در اجرای 37 درصد از احکام برنامه ی چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران