مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-08اقتصادي

تدوین سند توسعه کسب و کارهای دیجیتال خوزستان در دستور کار است


سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستان بر ضرورت تنظیم سند توسعه کسب و کارهای دیجیتال در استان تاکید کرد و گفت: این سند توسط کمیته تخصصی تدوین خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد راضی جلالی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت توسعه اقتصاد دیجیتال در خوزستان، تنظیم سند توسعه این نوع کسب و کارها از الزامات مهم در راستای تدوین نقشه راه در دستور کار استان است که توسط کمیته تخصصی تدوین خواهد شد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستان عنوان کرد: نداشتن آمادگی زیرساخت های ارتباطی کشور، تعریف نشدن روابط نیروی کار و کارفرما و همچنین امکان سوءاستفاده احتمالی در پلتفرم ها از اطلاعات شخصی افراد از مهمترین نقاط ضعف اقتصاد دیجیتال به شمار می رود.

راضی جلالی بیان کرد: افزایش کارایی، اشتغال زایی، افزایش رفاه مصرف کننده و دسترسی آسان به بازارهای متنوع، ایجاد رقابت در قیمت گذاری ها، اقتصاد اشتراکی، افزایش سواد دیجیتال، پویایی جامعه با ایجاد شغل های جدید، بهره برداری بهینه از منابع موجود و بهبود مهارت های شغلی از مهمترین نقاط قوت اقتصاد دیجیتال به حساب می آید.

وی در خصوص اقدامات مؤثر در راستای دیجیتالی کردن اقتصاد در خوزستان گفت: پیگیری ارائه تسهیلات تبصره 18 برای حمایت از طرح های شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند توسعه کسب و کارهای دیجیتال خوزستان در دستور کار است

تدوین سند توسعه کسب و کارهای دیجیتال خوزستان در دستور کار است