مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:302023-07-13اجتماعي

مافیای زباله گردی مشغول استثمار و بهره کشی از افراد است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه در چهل و سومین جلسه کارگروه ملی مدیریت پسماندها، ضمن گرامیداشت 21 تیرماه؛ روز جهانی بدون پلاستیک اظهار کرد: - مافیای زباله گردی مشغول استثمار و بهره کشی از افراد است رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: متأسفانه پدیده زباله گردی نه تنها باعث زشت شدن چهره شهر ها شده بلکه مافیای کثیفی که پشت این پدیده وجود دارد، مشغول استثمار و بهره کشی از افرادی است که به این کار مبادرت می کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه در چهل و سومین جلسه کارگروه ملی مدیریت پسماندها، ضمن گرامیداشت 21 تیرماه؛ روز جهانی بدون پلاستیک اظهار کرد: امیدواریم که مصوبه حذف پلاستیک های با ضخامت کمتر از 25 میکرون تا پایان تیرماه ابلاغ شود.

وی با اشاره به دیدار خود با وزیر دادگستری درخصوص ساماندهی پدیده زباله گردی در کشور گفت: متأسفانه پدیده زباله گردی نه تن ها باعث زشت شدن چهره شهر ها شده بلکه مافیای کثیفی که پشت این پدیده وجود دارد، مشغول استثمار و بهره کشی از افرادی است که به این کار مبادرت می کنند.

معاون رییس جمهور، جمع آوری زباله گرد ها را در راستای حفظ شأن و کرامت انسانی آن ها عنوان و تصریح کرد: در جلسه با وزیر دادگستری تصمیم گرفته شد که شهر رشت و مناطق 8 و 22 شهر تهران به عنوان پایلوت طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای زباله گردی مشغول استثمار و بهره کشی از افراد است

مافیای زباله گردی مشغول استثمار و بهره کشی از افراد است