مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 00:002023-06-29سياسي

تاخیر 9 ماهه شورای ترافیک استان تهران در پاسخ به یک نامه


نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از گذشت 9 ماه هنوز شورای ترافیک استان تهران پاسخ نامه احداث کمربندی جنوبی دماوند را نداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید احمد رسولی نژاد امروز بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پروژه مهم کمربندی گیلاوند برای نخستین بار در بودجه سال 1401 ردیف ملی دارد، که در بودجه سال 1402 این ردیف تکرار شده است.

وی با بیان این که دولت برای پروژه های جدید اعتبار مالی در نظر نگرفته است، گفت: به همین جهت، بودجه ای که برای احداث کمربندی منطقه گیلاوند پیش بینی شده، اندک است، از ابتدا ما به دنبال پیگیری اجرای پروژه از طریق قرارگاه خاتم الانبیا بودیم و در اردیبهشت ماه سال گذشته بین قرارگاه و وزیر وقت راه و شهرسازی قراردادی امضا شد، که بر مبنای آن قرارگاه سه ماه فرصت داشت تا نظر خود را اعلام کند.

رسولی نژاد گفت: 28 شهریورماه 1401، قرارگاه خاتم الانبیا طی نامه ای، شش راه حل برای احداث کمربندی منطقه گیلاوند در زمینه زیرگذر، روگذر و کنارگذر ارائه کرد و بعد از نامه قرارگاه، وزارت راه و شهرسازی یک ماه فرصت داشت که نظر خود را اعلام کند و این وزارتخانه در تاریخ 25 مهرماه سال 1401، از شورای ترافیک استان تهران درخواست نظر می کند و امروز بعد از گذشت 9 ماه از صدور نامه وزارت راه و شهرسازی، هنوز شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر 9 ماهه شورای ترافیک استان تهران در پاسخ به یک نامه

تاخیر 9 ماهه شورای ترافیک استان تهران در پاسخ به یک نامه