مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-11بين الملل

تاکید لبنان به رژیم صهیونیستی درباره لزوم ترسیم کامل مرزهای زمینی


به دنبال تنش های اخیر در مرز لبنان و اراضی اشغالی، منابع خبری از درخواست دولت لبنان از رژیم صهیونیستی برای ترسیم مرزهای زمینی میان دو طرف خبر دادند.

- به دنبال تنش های اخیر در مرز لبنان و اراضی اشغالی، منابع خبری از درخواست دولت لبنان از رژیم صهیونیستی برای ترسیم مرزهای زمینی میان دو طرف خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الشرق الاوسط با انتشار جزییات جدیدی از محور رایزنی های روز دوشنبه آرولدو لازارو ، فرمانده نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) با مقامات این کشور نوشت که بیروت خواستار ترسیم مرزهای زمینی خود با اراضی اشغالی فلسطین شده است.

منابع مطلع لبنانی درباره پاسخ لبنان به درخواست رژیم صهیونیستی برای برچیدن چادرهای مستقر شده حزب الله در مزارع شبعا گفتند: لبنان به فرمانده یونیفل پاسخ داده است که به جای بحث درباره این چادرها، روند ترسیم کامل مرزهای زمینی میان لبنان و اراضی اشغالی آغاز و این پرونده برای همیشه بسته شود.

این منابع همچنین گفتند که مقامات لبنان این پیام را به فرمانده یونیفل ابلاغ کرده اند که رژیم صهیونیستی باید از بخش شمالی روستای الغجر ، مزارع شبعا و تپه های کفرشوبا و کل اراضی اشغالی لبنان عقب نشینی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید لبنان به رژیم صهیونیستی درباره لزوم ترسیم کامل مرزهای زمینی

تاکید لبنان به رژیم صهیونیستی درباره لزوم ترسیم کامل مرزهای زمینی