مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-19ورزشي

ساحلی ها با پیروزی استارت زدند


ساحلی بازان تیم هندبال پادما یدک نخستین بازی شان در مرحله نخست لیگ برتر کشور را با برد دو بر یک مقابل فرش بیکران کاشان پشت سر گذاشتند.

- ایسنا/اصفهان ساحلی بازان تیم هندبال پادما یدک نخستین بازی شان در مرحله نخست لیگ برتر کشور را با برد دو بر یک مقابل فرش بیکران کاشان پشت سر گذاشتند.

بیست ودومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال ساحلی منطقه جنوب باشگاه های کشور در زمین ناژوان اصفهان رسما آغاز شد و تیم پادما یدک به عنوان میزبان مسابقات در بازی افتتاحیه به مصاف فرش بیکران کاشان رفت که در پایان با نتیجه دو بر یک صاحب پیروزی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نیمه اول این دیدار به علت شرایط ماسه، تیم هندبال ساحلی پادما یدک نتیجه را با اختلاف یک گل و نتیجه 10 بر 11 برابر فرش بیکران کاشان واگذار کرد، اما در نیمه دوم با پیروزی مقتدرانه 18 بر 10 به پیروزی دست پیدا کرد تا کار به نبرد تن به تن بکشد.

در نبرد تن به تن شاگردان حسین رحمتی عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و در پایان با ثبت نتیجه 12 بر 10 در این تقابل، در مجموع با نتیجه دو بر یک موفق شدند به پیروزی در بازی اول دست پیدا کنند.

در ادامه دیدارهای روز نخست پادمایی ها دومین بازی مرحله نخست لیگ برتر کشور را هم با نتیجه دو بر صفر پیروز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساحلی ها با پیروزی استارت زدند

ساحلی ها با پیروزی استارت زدند