مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 00:152023-07-08اجتماعي

ایجاد زیرساخت های مواصلاتی در پنج مسیر منتهی به مهران


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: راهداری استان در پنج محور ارتباطی منتهی به مهران مشغول توسعه زیرساخت های لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام شامگاه شنبه در جلسه ستاد اربعین در مهران با حضور وزیر کشور، گفت: افزود: هم اکنون در حوزه زیرساخت های اربعین، در 13 نقطه مشغول آسفالت هستیم، 170 کیلومتر روکش آسفالت در محورهای استان انجام شده و تا اربعین هدف گذاری برای 220 کیلومتر است.

وی اظهار کرد: 46 هکتار پایانه برکت نیز طرح های زیرساختی در حال اجرا است، نصب 40 دستگاه آب سردکن در مسیرهای پایانه انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با اشاره به تلاش مجموعه راهداری برای زمینه سازی لازم به منظور تردد آسان زوار، گفت: 80 میلیارد تومان برای آسفالت مسیرهای پایانه مهران اختصاص یافته است.

چشمه خاور با اشاره اینکه شانه سازی، نصب علائم، نصب نیوجرسی نیز در محورهای استان و منتهی به مهران انجام شده است، گفت: 20 هزار مترمربع سایبان در مسیرهای پایانه در دست اجرا است و تا 20 روز آینده کار نصب آغاز می شود.

وی با اشاره به اجرای هفت هزار متر مه پاش در طول مسیرهای تردد زوار و در پایانه مرزی مهران، گفت: امسال این میزان به 14 هزار متر مه پاشی در طول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زیرساخت های مواصلاتی در پنج مسیر منتهی به مهران

ایجاد زیرساخت های مواصلاتی در پنج مسیر منتهی به مهران